.

.

ررسی گوشی سونی اکسپریا 7؛ هوشمند دوزیست سونی! + تصاویر

سونی اکسپریا V به یک صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ مجهز است و قدرت پردازش آن بر دوش پردازنده دو هسته‌ای و ۱٫۵ گیگا هرتزی Snapdragon S4 MSM8960 آن است که البته از پردازنده گرافیکی Adreno 225 برخوردار است. اکسپریا V از رم یک گیگابایتی و ۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده که البته می‌توان این مقدار حافظه داخلی را به کمک درگاه کارت حافظه میکرو اس. دی افزایش داد.
بررسی گوشی سونی اکسپریا 7؛ هوشمند دوزیست سونی! + تصاویر

 نایت اسکین
ادامه مطلب ...

تقویم کامل سال ۱۳۹۳ خورشیدی + دانلود

شهرخبر، سال ۱۳۹۳ هجری خورشیدی برابر با سالهای ۲۰۱۴/۱۵ میلادی ، ۱۴۳۵/۳۶ هجری قمری و ۳۷۵۲ زرتشتی می باشد. همچنین براساس اعلام پایگاههای تخصصی لحظه تحویل سال ۱۳۹۳ هجری خورشیدی در ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه و ۲۰ ثانیه یعنی ۲۰/۲۰/۲۰ به وقت ایران می باشد. شما می توانید تقویم کامل سال ۹۳ را دریافت نمایید.

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

راهکار قطع پیامک‌های تبلیغاتی برای مشترکان همراه اول و ایرانسل

فناوری اطلاعات > ارتباطات - فارس نوشت:

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد مشترکان تلفن‌ همراه درصورت عدم ‌تمایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانند لغو ارسال آن را تقاضا کنند.

حسن رضوانی افزود: با پیگیری رگولاتوری و به منظور پایه‌ریزی ساز و کار دائمی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی با رضایت مشتری، سامانه‌ای در اپراتورها طراحی شده است که براساس آن مشترکان همراه‌اول درصورت عدم‌تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی عدد «۱» را به شماره ۸۹۹۹ ارسال کنند.

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

آدرس سایت هایی در زمینه هسته ای و کاربردی

آدرس سایتهای مفید ویژه پژوهشگران در زمینه فیزیک هسته ای کاربردی

آدرس برخی سایتهای مورد استفاده پژوهشگران و دانشجویان فعال در زمینه فیزیک هسته ای کاربردی در قسمت زیر و در بخش پیوندهای وبلاگ آمده است. سایتهای زیر بسیار مفید بوده و برای افراد متخصص کارایی فوق العاده زیادی در تسریع محاسبات تامین خواهد کرد.

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...

قیمت جدید لپ تاپ در بازار 23 آذر 92

این هفته روند نزولی قمیت‌ها در بازار لپ‌تاپ همچنان ادامه دارد. لیست لپ‌‌تاپ‌‌های موجود در بازار با ذکر مشخصات و جدیدترین قیمت‌ها‌ در اولین روز هفته به شرح زیر است:

این قیمت‌ها مربوط به محصولات دارای گارانتی است که در داخل کشور نمایندگی رسمی فروش دارند.

تفاوت قمیت در برخی مدل‌های مشابه به دلیل تفاوت در نوع گارانتی است.

 نایت اسکین

ادامه مطلب ...