.

.

راغب مصطفی غلوش قاری تلاوت های شاهکار قرآن درگذشت

به گزارش خبرگزاری شبستان، راغب مصطفی غلوش قاری سرشناس مصری ساعاتی پیش در سن 77 سالگی بدرود حیات گفت.

طه عبدالوهاب قاری و استاد قرآن مصر دقایقی پیش این خبر را اعلام کرد.


      نایت اسکین

ادامه مطلب ...

دقیقاً چه زمانی باید باتری لپ‌تاپمان را عوض کنیم؟ / آموزش

فناوری اطلاعات > اینترنت - معمولاً کاربران پس از مرگ باتری / Dead Battery متوجه تعویض آن می‌شوند و البته این زمان خیلی دیر است!

 به گزارش خبرآنلاین، مدیریت باتری لپ‌تاپ یکی از مواردی است که معمولاً کاربران حرفه‌ای و سیار به آن اهمیت بیشتری می‌دهند و لذا نحوه استفاده از باتری بر طول عمر آن تأثیر مستقیم می‌گذارد.

     نایت اسکین

ادامه مطلب ...

5 عادت بد در محل کار که برای سلامتی مضرند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  عادات بدی که هنگام کار کردن و یا در محیط کار از افراد سر می زند ممکن است آثار بد و گاهی جبران ناپذیر بر سلامت افراد داشته باشد. این عادات بد را شناسایی کرده و سعی کنید آنها را اصلاح نمایید. شاید برخی از این نوع رفتارها به ظاهر بی ضرر باشند، اما عوارض آن ها در سنین بالاتر و در دوران پیری گریبانگیرتان خواهد شد.
 

     نایت اسکین
ادامه مطلب ...

اسامی نامزدهای مجلس شورای اسلامی آدزبایجانشرقی

به گزارش راه مجلس به نقل از فارس ...

 اسامی و آمار غیر رسمی نامزدهای انصرافی، تایید و رد صلاحیت، عدم احراز در استان آذربایجان شرقی به تفکیک حوزه انتخابیه قابل دسترس است.

قابل ذکر است که این آمار مربوط به بررسی‌های صلاحیت داوطلبان در هیئت‌‌های نظارت است و آمار نهایی افراد تایید، رد و یا عدم احراز صلاحیت شده نیست، لذا امکان دارد در بررسی نهایی صلاحیت داوطلبان این آمار تغییر داشته باشد.

 

     نایت اسکین

ادامه مطلب ...