.

.

رمز و راز عدد چهل در متون دینی

عدد چهل در فرهنگ دینی و اسلامی در میان سایر اعداد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است وآیات و روایات متعددی به خوبی رموز این عدد را تبیین کرده است.
رمز و راز عدد چهل (اربعین) در متون دینی
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بیستم صفر 61 هجری قمری، چهلمین روز شهادت

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

محصولات تراریخته باعث ایجاد سرطانهای سینه، کبد، کلیه، ناباروری و سقط جنین

استاد ایرانی میکروبیولوژی مقیم امریکا با بیان اینکه دستهای پشت‌پرده در ایران نمی‌خواهند مردم از عوارض محصولات تراریخته آگاهی یابند، گفت: این محصولات باعث ایجاد سرطانهای سینه، کبد، کلیه و ناباروری، سقط جنین، دیابت، آلزایمر و پارکینسون می‌شوند.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

غار اصحاب کهف در کجا واقع شده است؟ + تصاویر

در این گزارش به معرفی چند غار پرداختیم که روایت شده اصحاب کهف در آن جا حضور داشتند.
به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داستان زندگی پر فراز و نشیب اصحاب کهف، شاید یکی از عجیب ترین داستان های قرآن کریم باشد. 
 

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

کدام تلفن های همراه را نباید خریداری کرد؟

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با پیشرفت تکنولوژی، روزانه شرکت های سازنده گوشی به فناوری های جدیدی دست پیدا می کنند و روز به روز گوشی هایی با امکانات بیشتر روانه بازار می کنند. با سرعت رشد این فناوری ها و گوشی های جدیدی که وارد بازار می شوند، قیمت موبایل های قبلی کاهش پیدا  می کند و خرید برخی از آنها به صرفه به نظر می آید.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

اسرار اربعین امام حسین (ع) از زبان فاطمی نیا

یکی از فرازهای مهم واقعه عاشورا اربعین است که عوام و خواص قائل به آن هستند. مولود این مسأله از کجاست؟ آیا به بازگشت اسراء بعد از چهل روز اشاره دارد و یا جایگاه عدد چهل می باشد؟
 

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

کوچکی نژاد: اکثر مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان از رؤسای ستاد یکی از سران فتنه هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، جبار کوچکی نژاد در نشست خبری که شامگاه شنبه در دفتر وی برگزار شد در پاسخ به این سوال که چگونه اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان برملا شد، اظهار داشت: بنده از مجلس هشتم نسبت به عملکرد این صندوق اعتراض داشتم اما از آنجا که مسائل آنچنان حاد نبود این مسئله را در مجلس علنی نکردیم.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

یک راز برای نگه داشتن وزن به حالت ایده آل

براساس این تحقیقات سطح هورمون ۲۰ فرد چاق بررسی شد. آن ها یک رژیم غذایی فوق العاده کم کالری به مدت دو ماه بهره بردند که به طور متوسط ۱۳% از وزن آن ها کاهش یافت که با اجرای آن تا یک سال و جلوگیری از افراط توانستند پایداری بیشتری در حفظ وزن خود داشته باشند.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...