**بنام آنکه جان را فکرت آموخت**
این وب به ارائه مطالب علمی آموزشی فرهنگی دینی مذهبی و ... می پردازد ،امید به اینکه برای کاربران محترم مفید و قابل استفاده باشد.
ادامه...
کاربران رایانه ای در
بسیاری از موارد بعد از تایپ در محیطword باید داده های خود را بهpower
point انتقال دهند.
شما با استفاده از این ترفند آموزشی می
توانید به راحتی محیط word را به محیط power point تغییر دهید.
1. پس از تایپ ابتدا در محیط word بر روی آیکون آفیس کلیک کنید.
سپس word option را بزنید.(در word2010 منوی File گزینه Options)
2. سپس یر روی
customize Ribbonکلیک کنید و در قسمت choose commands from از لیست باز شو، بر روی commands not in the
ribben کلیک کنید.
3.حال در میان فرامین گزینه send to Microsoft power point را انتخاب نمایید (گزینه های که با حرف S شروع شده اند) و سپس در ستون سمت راست یک گروه جدید توسط کلید New Group ایجاد نموده
و توسط کلید Add آن را به گروه ایجاد شده اضافه کنید ، و در نهایت ok نمایید.
4. حال آیکون گروه جدید ایجاد شده در قسمت بالای نرم افزار نمایان می شود که تنها با کلیک بر روی آن
می توانید کلیه داده های خود را به محیط power
point انتقال دهید.