ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
..... 1و ...... و ...... افراد از اهداف آموزشگاه، دانشگاه، رسانه های گروهی می باشد. رشد-بالندگی-تعالی
........ 2قوه قضاوت صحیح از نشانه های ..........می باشد. رشد- تربیت صحیح
،.......... 3بیماری روانی و مشروبات الکلی عوامل سستی اراده است .اعتیاد
4- ..........رمز دستیابی به حیات طیبه است. عمل
.......... 5کمک می کند تا قوه قضاوت قوی وصحیح در انسان ........ کند. تربیت- رشد
.......... 6یک کار سنجیده و مبتنی بر دقت، درایت و تدبیر است. تربیت
7-............. یک اصل تربیت است. ابزار و منع محبت
.............. 8علم و آگاهی اجمالی است که به انسان داده شده است. فطرت
............... 9قاعده عامه ای است که راهنمای عمل مربی در جریان فعالیت های تربیتی است. اصل
10- ................جزء ساختار بیولوژیک و روانی هستند. هیجانات
................. 11فرآیند تعاملی زمینه ساز تکوین و تعالی پیوسته هویت متربیان است. تربیت
................... 12زمینه ساز توسعه و بالندگی و کمال انسان ها می شود سفر
...................... 13کمک می کند که قوه قضاوت قوی و صحیح در انسان ها رشد کند. تربیت
................. 14عدم مسئولیت پذیری و اراده ضعیف از خصوصیات بزهکاران می باشد. احاله جرم به دیگران
........... 15خرد و رسیدن به ........ از اهداف تربیتی ارسطو می باشد. رشد – سعادت
16-.........یکی از مواردی است که به انسان ارزش می دهد. کارکردن
3 - 17حد موجود در قوه شهویه...........و شره و...........نام دارند. خمود – عفت
18- ابعاد شخصیت انسانی از یک جنس نیستند. درست
19- ابعاد شخصیت انسانی از یک جنس هستند. نادرست
20ابعاد شخصیت باهم همیشه در تعارض هستند. نادرست