.

.

چگونه لپ تاپ خود را تمیز کنیم؟

پاک کردن لپ تاپ می تواند به افزایش عمر آن کمک کند و تمیز کردن صفحه کلید و موس آن هم به دلیل اینکه محلی برای تجمع میکروب ها هستند، یک امر ضروری است. مرکز کنترل بیماری های آمریکا توصیه می کند موس و صفحه کلید لپ تاپ و سایر سطوحی که دست با آن ها تماس پیدا می کند، هر چند وقت یک بار تمیز شوند. تمیز بودن صفحه نمایش هم باعث می شود که افراد بتوانند متون و تصاویر مختلف را راحت تر ببینند. در ادامه شما را با روش های پاک کردن صفحه کلید، نمایشگر و موس  لپ تاپ آشنا می کنیم.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

رنگ بندی هارد دیسکهای وسترن دیجیتال چیست ؟

اگر به فکر خرید هارد اینترنال هستید قطعا وسترن دیجیتال یکی از بهترین برندهای مناسب و معتبر در این زمینه است .
این رنگ بندی ها بی دلیل نیست و هر رنگی نشان دهنده خصوصیات منحصر بفرد هریک از مدل های این برند هست .

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۷ از نظر طول عمر باتری

یکی از نکاتی که کاربران گوشی‌های هوشمند همیشه از آن گله‌مند هستند طول عمر باتری است. در این مقاله کوتاه نگاهی داریم به بهترین گوشی های سال ۲۰۱۷ از نظر طول عمر باتری.

امروزه گوشی‌های هوشمند دارای ویژگی‌های متنوعی هستند .

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

DDR3L چیست ؟ فرق حافظه رم DDR3L با DDR3

حرف L در DDR3L مخفف چیست ؟

معمولا تو این جور موارد ، حرف L مخفف Low Power یا Low Voltage هستش . این حرف L در سی پی یو های اینتل هم استفاده میشه که اونجا مخفف Low Power یا کم مصرف هستش . خیلیا فکر می کنن حرف L در DDR3L مخفف واژه Laptop هستش چون در لپ تاپ ها استفاده میشه اما خب اشتباهه چون حرف L اینجا از عبارت Low voltage گرفته شده . منظور از Low voltage یعنی اینکه می تونه با ولتاژ کمتری کار کنه .

نایت اسکین

ادامه مطلب ...

تبدیل گوشی به یک متر لیزری توسط گجت ipin

با پیشرفت فناوری و همه‌گیر شدن گوشی‌های هوشمند شاهد ارائه نوآوری‌های جدید در این حوزه هستیم تا این گوشی‌ها را تبدیل به یک ابزار تقریباً همه‌کاره کنند.

ipin   یک گجت کوچک برای گوشی‌های هوشمند است که حدود یک بندانگشت اندازه دارد ولی کار مهمی انجام می‌دهد و می‌تواند کمک بسیار ویژه‌ای به مهندسان، طراحان، مشاوران املاک و شاغلان در خدمات و حراست و به‌طور عمومی برای طراحی منزلتان از آن استفاده کنید.

نایت اسکین

ادامه مطلب ...