.

.

کدام مرورگرها وی‌پی‌ان داخلی دارند؟

استفاده از مرورگر‌هایی که وی‌پی‌ان داخلی دارند و دسترسی به آن‌ها، راحت‌تر از فیلترشکن‌ها و وی‌پی‌ان‌ها است. هنگام استفاده از آن‌ها نیازی به فعال‌کردن وی‌پی‌ان یا فیلترشکن ندارید و بدون محدودیت می‌توانید در سیستم‌عامل‌های مختلف مانند ویندوز، اندروید، مک و iOS وب‌گردی کنید. البته با این ابزارها فقط می‌توانید به سایت‌های فیلترشده دسترسی داشته باشید.

 نصب افزونه‌های عبور از فیلترینگ روی مرورگرهایی مثل گوگل‌کروم و فایرفاکس هم می‌تواند آن‌ها را به مرورگری با وی‌پی‌ان تبدیل کند. امروزه بیش‌تر تولیدکنندگان وی‌پی‌ان یا فیلترشکن‌های باکیفیت، افزونه ابزار ضدفیلترینگ‌شان را هم به رایگان و برای مرورگر‌های مختلف عرضه می‌کنند. مثلا شما می‌توانید از افزونه NordVPN، یکی از افزونه‌های معروف برای عبور از فیلترینگ، در کروم و فایرفاکس استفاده کنید.

اما کدام مرورگرها وی‌پی‌ان داخلی دارند؟

اُپرا

شما می‌توانید از این مرورگر محبوب درتلفن هوشمند و تبلت به رایگان استفاده کنید. هنگام استفاده از وی‌پی‌ان داخلی آن امنیت وب‌گردی شما بالا می‌رود، تاریخچه وب‌گردی شما ذخیره نمی‌شود و در شبکه ناشناس می‌مانید. 

Tenta

مرورگری امن و معتبر و دارای وی‌پی‌ان داخلی است که امنیت بسیار بالایی دارد؛ چرا که به صورت اتوماتیک تاریخچه‌ وب‌گردی شما را حذف می‌کند و رمزگذاری شده است. تنها نقطه ضعف این مرورگر این است که فقط از اندروید پشتیبانی می‌کند. 

Epic VPN

یک مرورگر مطمئن برای وب‌گردی امن و آزاد است. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به مسدودکردن نمایش تبلیغات، حذف تاریخچه وب‌گردی بعد از هر بار خروج از مرورگر و استفاده از پروکسی و وی‌پی‌ان برای حفظ حریم خصوصی کاربران اشاره کرد. این ابزار در سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک قابل استفاده است. 

ALOHA

مرورگری مناسب برای اندروید و iOS است که تبلیغات را مسدود می‌کند، سرعت مناسبی دارد و از حریم خصوصی شما محافظت می‌کند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.